پروژه من

کمترین قیمت، طراح حرفه ای کیست؟

کمترین قیمت، طراح حرفه ای کیست؟

بارها و بارها در روزنامه ها و سایر سایتهای استخدامی به جمله معروف به یک طراح حرفه ای مسلط به فتوشاپ نیازمندیم برخورده اید، حال سئوال ما این است که آیا استخدام طراح از این روش و با این نوع املاء کار درستی است یا خیر؟

طراح حرفه ای کیست

بسیار برایمان اتفاق افتاده که به دنبال استخدام یک طراح خوب و مسلط بوده ایم و یا برای انجام پروژه گرافیکی خود نیاز به شخص یا یک تیم طراحی حرفه ای داشته ایم اما نتیجه مطلوبی نگرفته ایم زیرا شنیده ها با دیده ها بسیار متفاوت است حال راه چاره چیست؟

من یک طراحم

متاسفانه در کشور عزیزمان واژه طراح به اشتباه بین عامه مردم جا افتاده است و شخصی که مقداری با فتوشاپ کار کرده است و چند تا عکس نیز روتوش کرده یا یک دوره فتوشاپ رفته با جرات، خود را طراح می نامد و در زمان کنونی با وجود دانلود وکتورهای مجانی کار آسان تر هم شده است، در صورتی که هر کس این نام و هنر را به یدک می کشد باید سالها تجربه کاری جدی به اضافه تسلط کامل بر طراحی دستی داشته و به کلیه نرم افزارهای مربوطه تسلط کامل داشته باشد و آشنایی کامل نیز بر انواع فنون چاپ از الزامات یک طراح خوب است.
ایراد کار اینجاست که در این بازار شلوغ و سرشار از همکاران طراح انتخاب یک طراح حرفه ای با سابقه زیاد کاری، کمی دشوار است که آن هم راه خود را دارد.

کمترین قیمت، طراح حرفه ای کیست؟

تعرفه قیمت انجمن صنفی طراحان

هر ساله تعرفه قیمت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در سایت منتشر می گردد و عزیزانی که از قیمت واقعی انواع طراحی بی خبر هستند بد نیست این لیست را دانلود و مطالعه نمایند، لازم به توضیح است که متاسفانه قیمتهای حقیقی یک طرح که انجمن طراحان مشخص کرده است به هیچ عنوان با قیمت های دریافتی از مشتریان بازار امروز به جز در مواردی خواص همخوانی ندارد که آن هم به دلایل مختلف می باشد که در این مقاله نمی گنجد و در آینده به آن می پردازیم.
برای انتخاب بهترین گزینه چندین روش را به شما پیشنهاد میکنیم که مطمئنن به کارتان خواهد آمد:

  1. به دنبال طراح ارزان و طرح ارزان نباشید زیرا هر جنس و خدمات ارزانی دلیل خاصی دارد و در مورد بازار و هنر طراحی اولین دلیلش کم تجربگی طراح و استفاده از طرحهای کپی می باشد و به طور یقین طراح برای پروژه شما وقت بسیار کمتری می گذارد چون هزینه کمی گرفته است.
  2. همیشه سعی کنید طرف حساب شما شرکت یا یک گروه یا آژانس تبلیغاتی باشد و با عقد قرارداد رسمی پروژه خود را به آنها بسپارید به دلیل اینکه گروه تبلیغاتی مورد نظر طراحان خودش را از فیلترهای زیادی گذرانده و اطمینان کامل بر تواناییهای نیروی خود دارند.
  3. هیچ گاه ذرق و برق شرکت یا طراح را ملاک قدرت آنها ندانید چه بسیارند شرکت هایی که گمنام هستند ولی کارهای فوق العاده ای طراحی و اجراکرده اند.
  4. طراح یا طراحانی را انتخاب کنید که آشنایی کامل به چاپ بخصوص چاپ افست و فرم بندی و … داشته باشند.
  5. نکته آخر هم اینکه پیشینه و سابقه کار فرد یا گروه تبلیغاتی و تعداد نمونه کارهای انجام شده و همکاری آنها با شرکت ها و موسسات معتبر داخلی و خارجی در تصمیم گیری شما کمک شایانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • تبلیغات در دیدگاه تایید نخواهد شد.
  • لینک سایت های نامرتبط در دیدگاه حذف می شود.

*
*